WND-RPSL.03.02.00-24-02D8/20-002 (WNIOSEK UE)
Udoskonalenie usługi hostingu serwerów wirtualnych wraz z dodaniem do niej usług zwiększających bezpieczeństwo danych
Suma projektu 3 689 508,00 PLN (kliknij, aby przeczytać więcej)

Zammad – Wdrożenia i Opieka

Wdrożenie systemu obsługi zgłoszeń z Zammad

Odkryj ogromne możliwości systemu ticketowego, który w pełni dopasujemy do twoich potrzeb. Zapewnij najlepszą możliwą obsługę zgłoszeń dzięki rozwiązaniom firmy Zammad.

Skutecznie przydzielaj i obsługuj zadania. Sprawy Twoich klientów – awarie, zapytania, reklamacje czy pytania o wycenę – zawsze powinny być potraktowane z odpowiednim priorytetem. Obsługa z wykorzystaniem systemu ticketowego pozwala szybciej i skuteczniej zebrać w jednym miejscu wszystkie zgłoszenia z różnych kanałów – chatu, e-maili, formularzy kontaktowych, wiadomości SMS czy infolinii. Różnego typu zdarzenia mogę być zapisane automatycznie jako tzw. tickety, których obsługa automatycznie przydzielona zostanie właściwym osobom.

 

Sprawne rozwiązywanie zadań i uporządkowana komunikacja

 

Zniecierpliwiony klient? Nagła awaria? System ticketowy nie pozwoli nikomu zapomnieć o nieciepiącym zwłoki zadaniu. Cała historia konwersacji i dokumentacja związana ze zgłoszeniami staje się dostępna jest w jednym miejscu, co pozwoli Twoim pracownikom skupić się na rozwiązaniu problemó, zamiast na szukaniu informacji na ich temat.

 

System ticketowy może być wykorzystany w różnych działach firmy:

● Helpdesku

● Obsłudze klienta i Call Center

● Reklamacji

● Wsparcia

● Sprzedaży

● Lead nurturingu

● Windykacji

 

Oprogramowanie Zammad dla twojej firmy

Zammad ma tak wiele przydatnych funkcji, że możesz być pewien, że wspólnie znajdziemy i wdrożymy dokładnie te, których najbardziej potrzebujesz.

● Udzielaj rzetelnych informacji i wsparcia – oprzyj helpdesk o oprogramowanie rozwijające się wraz z Twoimi relacjami z klientami.

● Wspieraj sprzedaż produktów i usług w wielokanałowej komunikacja i w połączeniu z istniejącymi systemami ERP.

● Wykorzystaj Zammad tworząc samodzielny dział obsługi IT, mający gotowe rozwiązania i scenariusze wsparcia na wielu poziomach.

● Zamień chęci w możliwości z Zammad – oprogramowaniu integrującym wiele sprytnych i przydatnych funkcji, które ułatwiają pracownikom działów pomocy technicznej szybką, niezawodną i kompetentną reakcję na pojawiające się zadania.

 

 

Obsługa klienta – łatwa, zarządzalna i przewidywalna

Z oprogramowaniem Zammad nie musisz martwić się o wyniki audytów. Cała historia związana ze zgłoszeniami może zostać zarchiwizowana w jednym miejscu. Bez problemu dowiesz się, kto i w jakim czasie wprowadził zmiany w prowadzonych zadaniach.

 

Twórz konkretne pola i statusy

System Zammad umożliwia tworzenie pojedynczych pól o konkretnych wartościach, jak np. daty czy inne klasyfikacje zapytań. Dodatkowo zmiana takich pól, jak i statusów (lub dodanie notatki), jest natychmiast widoczne dla wszystkich użytkowników. Zapobiega to dublowaniu pracy, a współpracownicy są zawsze dobrze poinformowani.

Indywidualne listy i podsumowania

Twórz indywidualne podsómowania – specjalnie dla różnych zespołów. Numery, nazwy, kolumny, właściwości i uprawnienia mogą być definiowane przez administratora i prezentowane w różny sposób w zależności od odbiorcy.

 

Wbudowany czat

Kiedy czas jest na wagę złota, za pośrednictwem wbudowanego czatu zespół wsparcia może odpowiadać bezpośrednio na zapytania klientów – szybciej niż za pośrednictwem tradycyjnej poczty e-mail.

 

Połączenia telefoniczne

Możemy w łatwy sposób zintegrować Twój system telefoniczny z systemem ticketowym. Wszelkie połączenia przychodzące i wychodzące z klientami są identyfikowani i przypisywane na podstawie numerów telefonów.

 

Obsługa wielu języków i własny Branding

Zammad obsługuje 30 języków – po prostu wybierz preferowany język interfejsu. Dodatkowo w przypadku własnego hostingu, system ticketowy może być w pełni spersonalizowany. Zaprojektuj podpisy, dodaj własne elementy graficzne i predefiniowane wiadomości oraz niestandardowe elementy CSS.

 

Przejrzysty interfejs

Interfejs zaprojektowany z myślą o potrzebach klientów, ułatwiający życie Twoim pracownikom.

Pulpit nawigacyjny Zammad pozwala pracownikom na szybki podgląd wiadomości, nieodebranych połączeń, przypisanych ticketów i stanu realizacji zadań.

 

Osiągnij gwarantowany poziom SLA

Czy chciałbyś zagwarantować klientom określoną reakcję lub czas rozwiązania ich problemów? System ticketowy Zammad pozwala na konfigurację, która uwzględnia zakładany poziom realizacji zgłoszeń. Skorzystaj z funkcji VIP, aby wyróżnić najważniejszych klientów dodatkowymi powiadomieniami.

 

Produktywna praca działów z systemem wsparcia Zammad

Wykorzystaj liczne funkcje, które zapewnią Twojemu zespołowi lepszy wgląd w swoje obowiązki, pomoże znaleźć rozwiązania szybciej i pracować wydajniej. Z systemem ticketowym można osiągnąć więcej, zachowując przy tym większy spokój. Komunikacja, która bez jego użycia byłaby luźną wymianą informacji, staje się wygodną, przejrzystą bazą wiedzy.

 

Wsparcie wielozadaniowości – Twoi pracownicy mogą jednocześnie otwierać i edytować wiele dokumentów bez konieczności przełączania się między oknami przeglądarki i być na bieżąco z kilkoma zgłoszeniami.

 

Autozapis – praca bez obaw o zapisanie wyniku postępów pracy – ostatnie działania w systemie są automatycznie zapisywane i można ją również edytować na innych urządzeniach.

 

Moduły tekstowe – dzięki naszym elastycznym modułom tekstowym zapytania klientów mogą być obsługiwane wydajniej.

 

Trwałe znakowanie – Zammad umożliwia trwałe oznaczenie odpowiednich fragmentów danych, dzięki czemu w każdej chwili łatwiej je odszukać.

 

Wyszukiwanie pełnotekstowe – wyszukiwanie pełnotekstowe nie tylko skanuje zgłoszenia, ale także powiązane z nimi załączniki – a wszystko to z zawrotną szybkością (przeszukanie 40 GB danych zajmuje mniej niż 3 sekundy).

 

Strona informacji o kliencie – z Zammad wszyscy Twoi klienci mają własną stronę informacyjną ze wszystkimi danymi kontaktowymi i ważnymi informacjami – wten sposób pracownik zawsze wie, z kim rozmawia.

 

Szablony – nie odpowiadaj na nowo na te same pytania – Zammad umożliwia tworzenie indywidualnych szablonów zgłoszeń – w ten sposób oszczędzasz cenny czas i masz pewność, że każdy pracownik zawsze znajdzie właściwą odpowiedź.

 

Rejestracja czasu – Zammad umożliwia pracownikom dokładne rejestrowanie czasu poświęconego na zamknięcie ticketu, co znacząco ułatwia planowanie i rozliczanie czasu pracy.

 

Tagi – Twórz własne tagi, aby łatwo kategoryzować tickety – znalezienie zadań z danej kategorii staje się łatwiejsze niż kiedykolwiek i gwarantuje, że zawsze masz wgląd w sytuację klientów.

 

Dzielenie lub łączenie kilku zadań w jedno – dzięki Zammad możesz połączyć powiązane zadania lub podzielić te bardziej złożone na kilka ticketów – w ten sposób uporządkujesz i usprawnisz realizację bieżących ticketów.

 

Relacja pomiędzy zadaniami – jeśli jedno z Twoich zadań skutkuje koniecznością podjęcia dalszych prac, połącz główne zadania z kolejnymi zgłoszeniami w ciągu kilku sekund, definiując ich relację.

 

Import CSV dla użytkowników i organizacji – nie zaczynaj od zera – zaimportuj istniejące bazy danych, listy użytkowników itp. jako pliki CSV jednym kliknięciem!

 

Edycja ostrzeżenia o konflikcie – jeśli kilku Twoich pracowników pracuje nad tym samym wpisem, otrzyma ostrzeżenie przed ryzykiem nadpisania informacji.

Twórz grupy – wprowadź separacje pracy w zespołach i działach, tworząc określone ustawienia i profile, którym łatwo przypiszesz uprawnienia.

 

Zintegruj swoje narzędzia z Zammad

REST API – pozwala na szybkie i łatwe połączenie oprogramowanie Zammad z programami i usługami różnych firm. Łącz programy szybko, łatwo i prosto za pośrednictwem REST API i uzyskuj informacje w czasie rzeczywistym o wszystkich kanałach i operacjach. Integracja z LDAP oferuje scentralizowane opcje zarządzania użytkownikami i uprawnieniami.

Wykorzystaj uwierzytelnianie zewnętrzne i logowanie za pośrednictwem stron trzecich, takich jak Twitter, Facebook, LinkedIn lub Google oraz integracje z narzędziami takimi jak:

● Sipgate

● Placetel

● Checkmk

● i-doit

● icinga Integration

● Clearbit

● Exchange

● Telegramem

● Facebookiem

● Slackiem

● iCal

● Twitterem

 

Chcesz wprowadzić system ticketowy w swojej firmie? Z przyjemnością podzielimy się z Tobą naszymi doświadczeniami we wdrażaniu narzędzi Zammad zdobytymi na przestrzeni lat. Zachęcamy do kontaktu z wykorzystaniem formularza i zadawania konkretnych pytań.