Administracja Serwerami

Administracja Serwerami

Aktywna administracja serwerami eliminuje ryzyko usterek, które potencjalnie mogą doprowadzić do paraliżu działań firmy, portalu lub aplikacji internetowej. To duża odpowiedzialność – każda firma korzystająca z infrastruktury internetowej zobowiązana jest do nieustannej kontroli bezpieczeństwa, aktualizacji i konserwacji swoich serwerów. Warto więc powierzyć to zadanie profesjonalistom. Nasze wieloletnie doświadczenie w administracji serwerami dla małych firm jak i dużych korporacji pozwala nam sprawnie projektować kompletne, nowe rozwiązania, jak i przejmować istniejącą infrastrukturę, zapewniając ciągłość działania. Obsługujemy dowolny rodzaj serwerów, od fizycznych maszyn znajdujących się na miejscu u klienta, poprzez instancje wirtualne do serwerów w chmurach obliczeniowych takich jak Azure czy AWS. Opiekujemy się infrastrukturą naszych klientów 24/7/365, a dzięki naszym narzędziom do monitoringu jesteśmy w stanie błyskawicznie zareagować na wszelkiego rodzaju awarie. W ramach umowy SLA zajmujemy się monitorowaniem wybranych procesów, konserwacją i konfiguracją usług, tworzymy kopie zapasowe, przeprowadzamy również regularne audyty konfiguracji i polityki bezpieczeństwa, jak również testy obciążeniowe i wydajnościowe. Oferujemy również ochronę przed atakami WAF i DDoS.  

Powierzając administrację serwerami zdalnym specjalistom firmy eliminują koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowanego administratora/zespołu administratorów, gwarantują sobie wysoki standard wykonanych usług i zapewniają sobie dostęp do pomocy technicznej o dowolnej porze. Misją Zdalnego Admina jest dbanie o bezpieczeństwo, spokój każdego z klientów oraz zapewnienie oszczędności finansowych.

 

Poniżej prezentujemy przykładowe pakiety, zapraszamy też do skorzystania z naszych godzinowych pakietów


Sprawdź ceny pakietów godzinowych


  • Pakiet Start

    • Gwarantowany czas reakcji (SLA) na awarię w dni robocze: 120 minut
    • Reakcje na awarie: 8:00 – 16:00
    • Prace rozwojowe i konfiguracyjne: dni robocze (8:00 – 16:00)
    • Monitoring serwera i procesów: 24/7
    • Opieka nielimitowana dla: 1 serwera
  • Pakiet Start Plus

    • Gwarantowany czas reakcji (SLA) na awarię w dni robocze: 120 minut
    • Reakcje na awarie: 8:00 – 16:00
    • Prace rozwojowe i konfiguracyjne: dni robocze (8:00 – 16:00)
    • Monitoring serwera i procesów: 24/7
    • Opieka nielimitowana dla: 3 serwerów
  • Pakiet Start Plus SLA

    • Gwarantowany czas reakcji (SLA) na awarię w dni robocze: 60 minut
    • Reakcje na awarie: 8:00 – 16:00
    • Prace rozwojowe i konfiguracyjne: dni robocze (8:00 – 16:00)
    • Monitoring serwera i procesów: 24/7
    • Opieka nielimitowana dla: 3 serwerów
  • Pakiet Comfort

    • Gwarantowany czas reakcji (SLA) na awarię w każdy dzień: 120 minut
    • Reakcje na awarie: 8:00 – 16:00
    • Prace rozwojowe i konfiguracyjne: dni robocze (8:00 – 16:00)
    • Monitoring serwera i procesów: 24/7
    • Opieka nielimitowana dla: 5 serwerów
  • Pakiet Comfort Plus

    • Gwarantowany czas reakcji (SLA) na awarię w każdy dzień: 60 minut
    • Reakcje na awarie: 8:00 – 16:00
    • Prace rozwojowe i konfiguracyjne: dni robocze (8:00 – 16:00)
    • Monitoring serwera i procesów: 24/7
    • Opieka nielimitowana dla: 5 serwerów
  • Pakiet 24/7

    • Gwarantowany czas reakcji (SLA) na awarię w każdy dzień: 240 minut
    • Reakcje na awarie: 24/7
    • Prace rozwojowe i konfiguracyjne: dni robocze (8:00 – 16:00)
    • Monitoring serwera i procesów: 24/7
    • Opieka nielimitowana dla: 10 serwerów
  • Pakiet 24/7 Plus

    • Gwarantowany czas reakcji (SLA) na awarię w każdy dzień: 120 minut
    • Reakcje na awarie: 24/7
    • Prace rozwojowe i konfiguracyjne: dni robocze (8:00 – 16:00)
    • Monitoring serwera i procesów: 24/7
    • Opieka nielimitowana dla: 10 serwerów

Każdy z pakietów zawiera dodatkowo w standardzie obsługi:

  • Nielimitowana godzinowo praca administratorów dla Twojej infrastruktury,
  • Aktualizacje wersji oprogramowania,
  • Monitoring serwera i procesów 24h/7,
  • Dbałość o kopie bezpieczeństwa na zakupionej u nas powierzchni lub powierzchni Klienta,
  • Instalacje poprawek bezpieczeństwa,
  • Zabezpieczenie przed atakami DDoS i WAF,
  • Obsługę dedykowanego zespołu wraz z koordynatorem prac,
  • Zabezpieczenie przed malware,
  • Powiadomienia e-mail i Slack,
  • Optymalizację bezpieczeństwa i szybkości serwera,
  • Zapobieganie atakom,
  • Bezpłatne, nielimitowane doradztwo technologiczne,
  • Możliwość zmiany warunków umowy na wyższe w przypadku rozwoju biznesu Klienta w dowolnej chwili

Administracja Serwerami w ramach usługi sprowadza się do prostej zasady – jesteśmy po to, by rozwiązywać problemy zgłaszane przez klienta i zapobiegać kolejnym. Zanim do tego nastąpi, należy przygotować przejmowaną infrastrukturę. Proces ten ma kilka kroków:

1. Rozmowa o oczekiwaniach, podczas której dokładnie poznajemy potrzeby i oczekiwania klienta

2. Wstępny audyt konfiguracji i bezpieczeństwa – nasi eksperci przeprowadzają podstawowy (wewnętrzny) audyt podczas którego identyfikują działania do wykonania

3. Aktualizacja polityki bezpieczeństwa w oparciu o wyniki audytu. Podczas tego kroku proponujemy zmiany niezbędne dla prawidłowej, bezpiecznej pracy serwerów.

4. Przygotowanie planu zadań – spośród szerokiego zakresu naszych usług wybieramy pakiet najlepiej odpowiadający potrzebom klienta

5. Przekazanie dostępu do infrastruktury naszym specjalistom. Od tego momentu jesteśmy do dyspozycji klienta całodobowo, siedem dni w tygodniu, przez cały rok.

Zapraszamy do kontaktu

Są Państwo zainteresowani naszą ofertą w zakresie Administracji Serwerami? Zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami. Z przyjemnością odpowiemy na pytania, a także zaproponujemy możliwie najkorzystniejsze usługi dostosowane wyłącznie do Państwa potrzeb. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej internetowej platformy na, której umieściliśmy część naszych usług z możliwością zamówienia online.

Sprawdź ceny pakietów godzinowych