Aktywna administracja serwerami eliminuje ryzyko usterek, które potencjalnie mogą doprowadzić do paraliżu działań firmy, portalu lub aplikacji internetowej. To duża odpowiedzialność – każda firma korzystająca z infrastruktury internetowej zobowiązana jest do nieustannej kontroli bezpieczeństwa, aktualizacji i konserwacji swoich serwerów. Warto więc powierzyć to zadanie profesjonalistom. Nasze wieloletnie doświadczenie w administracji serwerami dla małych firm jak i dużych korporacji pozwala nam sprawnie projektować kompletne, nowe rozwiązania, jak i przejmować istniejącą infrastrukturę, zapewniając ciągłość działania. Obsługujemy dowolny rodzaj serwerów, od fizycznych maszyn znajdujących się na miejscu u klienta, poprzez instancje wirtualne do serwerów w chmurach obliczeniowych takich jak Azure czy AWS. Opiekujemy się infrastrukturą naszych klientów 24/7/365, a dzięki naszym narzędziom do monitoringu jesteśmy w stanie błyskawicznie zareagować na wszelkiego rodzaju awarie. W ramach umowy SLA zajmujemy się monitorowaniem wybranych procesów, konserwacją i konfiguracją usług, tworzymy kopie zapasowe, przeprowadzamy również regularne audyty konfiguracji i polityki bezpieczeństwa, jak również testy obciążeniowe i wydajnościowe. Oferujemy również ochronę przed atakami WAF i DDoS.  

 

Powierzając administrację serwerami zdalnym specjalistom firmy eliminują koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowanego administratora/zespołu administratorów, gwarantują sobie wysoki standard wykonanych usług i zapewniają sobie dostęp do pomocy technicznej o dowolnej porze. Misją Zdalnego Admina jest dbanie o bezpieczeństwo, spokój każdego z klientów oraz zapewnienie oszczędności finansowych.

 

 

 

Poniżej przedstawiamy nasze przykładowe, godzinowe pakiety administracji serwerami (SysOps/DevOps):

 

Pakiet 1

SLA 120min | Pakiet administracji 2h
  • Dedykowany zespół SysOps/DevOps
  • 2h na administrację serwerem miesięcznie
  • SLA na awarię maksymalnie 2h
  • Doradztwo techniczne
  • Dostęp do systemu HelpDesk 24/7
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • Opracowanie pełnej polityki backupu danych
  • Optymalizacja wydajności serwera
  • Dbałość o bezpieczeństwo serwera
  • Opieka w dni robocze, w godz. 8:00 - 17:00)
  • Optymalizacje konfiguracji
  • Skalowanie i rozwój infrastruktury zgodnie z potrzebami biznesu Klienta

Pakiet 4

SLA 30min | Pakiet administracji 4h
  • Dedykowany zespół SysOps/DevOps
  • 4h na administrację serwerem miesięcznie
  • SLA na awarię maksymalnie 0,5h
  • Doradztwo techniczne
  • Dostęp do systemu HelpDesk 24/7
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • Opracowanie pełnej polityki backupu danych
  • Optymalizacja wydajności serwera
  • Dbałość o bezpieczeństwo serwera
  • Opieka w dni robocze, w godz. 8:00 - 17:00)
  • Optymalizacje konfiguracji
  • Skalowanie i rozwój infrastruktury zgodnie z potrzebami biznesu Klienta

Pakiet 6

SLA 60min | Pakiet administracji 6h
  • Dedykowany zespół SysOps/DevOps
  • 6h na administrację serwerem miesięcznie
  • SLA na awarię maksymalnie 1h
  • Doradztwo techniczne
  • Dostęp do systemu HelpDesk 24/7
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • Opracowanie pełnej polityki backupu danych
  • Optymalizacja wydajności serwera
  • Dbałość o bezpieczeństwo serwera
  • Opieka w dni robocze, w godz. 8:00 - 17:00)
  • Optymalizacje konfiguracji
  • Skalowanie i rozwój infrastruktury zgodnie z potrzebami biznesu Klienta

 

 

W naszej ofercie posiadamy również pakiety, które nie są limitowane pracą godzinową. Prezentujemy niżej kilka przykładów (SysOps/DevOps):

 

Pakiet 1

Administracja bez limitu prac dla 1 serwera | SLA 120min
  • Dedykowany zespół SysOps/DevOps
  • Nielimitowana godzinowo praca z serwerem
  • SLA na awarię maksymalnie 2h
  • Doradztwo techniczne
  • Dostęp do systemu HelpDesk 24/7
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • Opracowanie pełnej polityki backupu danych
  • Optymalizacja wydajności serwera
  • Dbałość o bezpieczeństwo serwera
  • Opieka w dni robocze, w godz. 8:00 - 17:00)
  • Optymalizacje konfiguracji
  • Skalowanie i rozwój infrastruktury zgodnie z potrzebami biznesu Klienta

Pakiet 3

Administracja bez limitu prac dla 2 serwerów | SLA 120min
  • Dedykowany zespół SysOps/DevOps
  • Nielimitowana godzinowo praca z serwerem
  • SLA na awarię maksymalnie 2h
  • Doradztwo techniczne
  • Dostęp do systemu HelpDesk 24/7
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • Opracowanie pełnej polityki backupu danych
  • Optymalizacja wydajności serwera
  • Dbałość o bezpieczeństwo serwera
  • Opieka w dni robocze, w godz. 8:00 - 17:00)
  • Optymalizacje konfiguracji
  • Skalowanie i rozwój infrastruktury zgodnie z potrzebami biznesu Klienta

Pakiet 6

Administracja bez limitu prac dla 4 serwerów | SLA 60min
  • Dedykowany zespół SysOps/DevOps
  • Nielimitowana godzinowo praca z serwerem
  • SLA na awarię maksymalnie 1h
  • Doradztwo techniczne
  • Dostęp do systemu HelpDesk 24/7
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • Opracowanie pełnej polityki backupu danych
  • Optymalizacja wydajności serwera
  • Dbałość o bezpieczeństwo serwera
  • Opieka w dni robocze, w godz. 8:00 - 17:00)
  • Optymalizacje konfiguracji
  • Skalowanie i rozwój infrastruktury zgodnie z potrzebami biznesu Klienta

 

 

 

Do każdego pakietu administracji serwerami dodajemy również:

 

Monitoring

  • Monitoring dowolnych procesów wyznaczonych przez Klienta
  • Monitoring serwerów pełną dobę
  • Powiadomienia via email
  • Powiadomienia Slack
  • Dostęp do Zabbix / Grafana
  • Powiadomienia i dostęp do monitoringu w modelu 24/7/365

Bezpieczeństwo

  • Aktualizacje komponentów systemowych i bezpieczeństwa
  • Dbałość o komponenty systemowe
  • Zaufane logowania do serwerów
  • Zapobieganie atakom
  • Aktualizacja do nowych wersji
  • Wdrożenie ochrony Dos/DDoS
  • Wdrożenie WAF
  • Ochrona przed Malware
  • Instalacja poprawek bezpieczeństwa

Administracja Serwerami w ramach usługi sprowadza się do prostej zasady – jesteśmy po to, by rozwiązywać problemy zgłaszane przez klienta i zapobiegać kolejnym. Zanim do tego nastąpi, należy przygotować przejmowaną infrastrukturę. Proces ten ma kilka kroków:

1. Rozmowa o oczekiwaniach, podczas której dokładnie poznajemy potrzeby i oczekiwania Klienta,

2. Wstępny audyt konfiguracji i bezpieczeństwa – nasi eksperci przeprowadzają podstawowy (wewnętrzny) audyt podczas którego identyfikują działania do wykonania,

3. Aktualizacja polityki bezpieczeństwa w oparciu o wyniki audytu. Podczas tego kroku proponujemy zmiany niezbędne dla prawidłowej, bezpiecznej pracy serwerów,

4. Przygotowanie planu zadań – spośród szerokiego zakresu naszych usług wybieramy pakiet najlepiej odpowiadający potrzebom Klienta,

5. Przekazanie dostępu do infrastruktury naszym specjalistom. Od tego momentu jesteśmy do dyspozycji klienta całodobowo, siedem dni w tygodniu, przez cały rok.

 

Zapraszamy do kontaktu

 

Są Państwo zainteresowani naszą ofertą w zakresie Administracji Serwerami? Zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami. Z przyjemnością odpowiemy na pytania, a także zaproponujemy możliwie najkorzystniejsze usługi dostosowane wyłącznie do Państwa potrzeb. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej internetowej platformy na, której umieściliśmy część naszych usług z możliwością zamówienia online.