Administracja Serwerami

Administracja Serwerami

Aktywna administracja serwerami eliminuje ryzyko usterek, które potencjalnie mogą doprowadzić do paraliżu działań firmy, portalu lub aplikacji internetowej. To duża odpowiedzialność – każda firma korzystająca z infrastruktury internetowej zobowiązana jest do nieustannej kontroli bezpieczeństwa, aktualizacji i konserwacji swoich serwerów. Warto więc powierzyć to zadanie profesjonalistom.
Nasze wieloletnie doświadczenie w administracji serwerami dla małych firm jak i dużych korporacji pozwala nam sprawnie projektować kompletne, nowe rozwiązania, jak i przejmować istniejącą infrastrukturę, zapewniając ciągłość działania. Obsługujemy dowolny rodzaj serwerów, od fizycznych maszyn znajdujących się na miejscu u klienta, poprzez instancje wirtualne do serwerów w chmurach obliczeniowych takich jak Azure czy AWS. Opiekujemy się infrastrukturą naszych klientów 24/7/365, a dzięki naszym narzędziom do monitoringu jesteśmy w stanie błyskawicznie zareagować na wszelkiego rodzaju awarie.
W ramach umowy SLA zajmujemy się monitorowaniem wybranych procesów, konserwacją i konfiguracją usług, tworzymy kopie zapasowe, przeprowadzamy również regularne audyty konfiguracji i polityki bezpieczeństwa, jak również testy obciążeniowe i wydajnościowe. Oferujemy również ochronę przed atakami WAF i DDoS.

 

Powierzając administrację serwerami zdalnym specjalistom firmy eliminują koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowanego administratora/zespołu administratorów, gwarantują sobie wysoki standard wykonanych usług i zapewniają sobie dostęp do pomocy technicznej o dowolnej porze. Misją Zdalnego Admina jest dbaniee o bezpieczeństwo, spokój każdego z klientów oraz zapewnienie oszczędności finansowych.

  • Pakiet Start

    • Gwarantowany czas reakcji SLA
      na poziomie 2h
    • Opieka administratorska w dni robocze
      8:00 – 16:00
    • Bezpłatna powierzchnia do backupu danych
      50GB
    • Opieka maksymalnie dla 2 serwerów
  • Pakiet Start Plus

    • Gwarantowany czas reakcji SLA
      na poziomie 2h
    • Opieka administratorska w dni robocze
      8:00 – 16:00
    • Bezpłatna powierzchnia do backupu danych
      100GB
    • Opieka maksymalnie dla 5 serwerów
  • Pakiet Start Plus SLA

    • Gwarantowany czas reakcji SLA
      na poziomie 1h
    • Opieka administratorska w dni robocze
      8:00 – 16:00
    • Bezpłatna powierzchnia do backupu danych
      100GB
    • Opieka maksymalnie dla 5 serwerów
  • Pakiet Comfort

    • Gwarantowany czas reakcji SLA
      na poziomie 2h
    • Opieka administratorska w dni robocze
      8:00 – 16:00
    • Reakcje na awarie w dni wolne od pracy
      8:00 – 20:00
    • Bezpłatna powierzchnia do backupu danych
      200GB
    • Opieka maksymalnie dla 5 serwerów
  • Pakiet Comfort Plus

    • Gwarantowany czas reakcji SLA
      na poziomie 1h
    • Opieka administratorska w dni robocze
      8:00 – 16:00
    • Reakcje na awarie w dni wolne od pracy
      8:00 – 20:00
    • Bezpłatna powierzchnia do backupu danych
      200GB
    • Opieka maksymalnie dla 8 serwerów
  • Pakiet 24/7

    • Gwarantowany czas reakcji SLA
      na poziomie 4h
    • Opieka administratorska w dni robocze
      8:00 – 16:00
    • Reakcje na awarie w dni wolne od pracy
      24/7
    • Bezpłatna powierzchnia do backupu danych
      300GB
    • Opieka maksymalnie dla 10 serwerów
  • Pakiet 24/7 Plus

    • Gwarantowany czas reakcji SLA
      na poziomie 2h
    • Opieka administratorska w dni robocze
      8:00 – 16:00
    • Reakcje na awarie w dni wolne od pracy
      24/7
    • Bezpłatna powierzchnia do backupu danych 300GB
    • Opieka maksymalnie dla 10 serwerów

Każdy pakiet ponadto zawiera…

  • Nielimitowana praca administratorów dla Twojej infrastruktury
  • Aktualizacje wersji oprogramowania
  • Monitoring serwera i procesów 24h/7
  • Dbałość o kopie bezpieczeństwa
  • Instalacje poprawek bezpieczeństwa
  • Zabezpieczenie przed atakami DDoS i WAF
  • Zabezpieczenie przed malware

  • Zaufane logowanie do serwerów
  • Optymalizacja wydajności serwera i bezpieczeństwa
  • Reakcje na awarie i zgłoszenia zgodnie z SLA
  • Powiadomienia o wydarzeniach via mail
  • Ciągła weryfikacja poprawności działania
  • Utrzymanie wewnętrznej dokumentacji

Administracja Serwerami w ramach usługi sprowadza się do prostej zasady – jesteśmy po to, by rozwiązywać problemy zgłaszane przez klienta i zapobiegać kolejnym. Zanim do tego nastąpi, należy przygotować przejmowaną infrastrukturę. Proces ten ma kilka kroków:
1. Rozmowa o oczekiwaniach, podczas której dokładnie poznajemy potrzeby i oczekiwania klienta
2. Wstępny audyt konfiguracji i bezpieczeństwa – nasi eksperci przeprowadzają podstawowy (wewnętrzny) audyt podczas którego identyfikują działania do wykonania
3. Aktualizacja polityki bezpieczeństwa w oparciu o wyniki audytu. Podczas tego kroku proponujemy zmiany niezbędne dla prawidłowej, bezpiecznej pracy serwerów.
4. Przygotowanie planu zadań – spośród szerokiego zakresu naszych usług wybieramy pakiet najlepiej odpowiadający potrzebom klienta
5. Przekazanie dostępu do infrastruktury naszym specjalistom. Od tego momentu jesteśmy do dyspozycji klienta całodobowo, siedem dni w tygodniu, przez cały rok.