Zdalny AdminZdalny Admin
  • O Nas
    • Blog
    • O Nas
    • Pracuj z nami
    • Klienci
  • Domeny
    • Zarejestruj domenę

      Zamów u nas domenę w najlepszych cenach.

  • Hosting & VPS
    • VPS

      Serwery VPS z linii Linux oraz Windows. Korporacyjne bezpieczeństwo danych.

      Hosting

      Hosting współdzielony oparty o wydajne dyski NVMe.

      Hosting reseller

      Odsprzedawaj usługi hostingu współdzielonego dla swoich Klientów.

      Storage S3

      Przechowuj dane w usłudze S3 Storage Service.

      Backup danych

      Backup danych dla dla Klientów w różnych lokalizacjach DC.

      Macierz dyskowa

      Dedykowane rozwiązanie dla Twojego biznesu. Wysoka wydajność i skalowanie powierzchni.

      Serwer dedykowany

      Zamów serwer dedykowany skrojony do potrzeb Twojej firmy.

      Serwer GPU

      VPS z GPU w chmurze. Wydajność i dostępność na życzenie.

      Najlepsze usługi Cloud & Hosting.
      • Elastycznie skaluj zasoby w ramach aktualnych potrzeb.
      • Zarządzaj usługami wygodnie za pomocą dedykowanego Panelu Klienta.
      • Umowa nie jest zawierana długoterminowo, możesz zrezygnować po czasie aktywności usługi.
      • Pierwsza linia wsparcia dostępna za pomocą systemu.
      • Możliwość otrzymania migracji w cenie usługi.
      Załóż bezpłatne konto
      Zoptymalizowane m.in. dla środowisk takich jak:
      • WordPress
      • Joomla
      • OpenCart
      • Magento
  • Usługi
    • Administracja serwerami

      Powierz opiekę nad środowiskiem w zaufane ręce.

      Testy wydajnościowe

      Zleć testy wydajnościowe środowiska przed nowymi kampaniami.

      Skaner podatności

      Ciągła kontrola nad podatnościami w Twojej aplikacji i chmurze.

      Elektroniczne Zarządzanie dokumentacją

      EZD RP to bezpłatna platforma do elektronicznego zarządzania dokumentacją.

      Testy Penetracyjne

      Przetestuj swoje środowisko IT i bądź odporny na zagrożenia.

      Budowa aplikacji i rozwiązań serwerowych

      Stworzymy dla Ciebie dedykowane rozwiązania sprzętowo-programowe.

      Usługa vCISO

      Wirtualny Dyrektor ds. Bezpieczeństwa Informacji.

      Ochrona przed atakami DDoS

      Sprawdzona ochrona przed atakami klasy DDoS z wykorzystaniem CloudFlare dla Twojego biznesu.

      Administracja siecią

      Zaprojektujemy, zbudujemy i utrzymamy sieć dla Twojej firmy.

      Audyt NIS2

      Usługi audytu zgodnie z regulacją MICA, DORA czy NIS2.

      Audyt DORA

      Usługi audytu zgodnie z regulacją MICA, DORA czy NIS2.

      Audyt MICA

      Usługi audytu zgodnie z regulacją MICA, DORA czy NIS2.

      Testy TLPT

      Profesjonalne usługi Audytów Licencyjnych i Przeglądowych.

      Security Operations Center

      Monitoruj i chroń zasoby firmy w trybie 24/7/365.

  • Kontakt
Zaloguj się

OTRS – Wdrożenia i Opieka

  1. Home
  2. OTRS – Wdrożenia i Opieka

Ogromne możliwości konfiguracji i otwarta architektura

Sięgnij po nasze doświadczenie w konfiguracji i budowie serwisów ticketowych opartych na OTRS i wykorzystaj pełnie jego możliwości.

Open-source Ticket Request System to niezwykle elastyczny system ticketowy o ogromnych możliwościach konfiguracji. Poza standardowymi rozwiązaniami jego otwarta architektura daje możliwość dowolnej modyfikacji oraz budowania własnych modułów.

OTRS – Service Desk najwyższej klasy

Gromadzenie, ewidencja i rozwiązywanie zgłoszeń z najróżniejszych kanałów komunikacji w jednym miejscu.

 

OTRS jest oprogramowaniem typu open source przeznaczonym do tworzenia customowych systemów ticketowych – Helpdesk / Service Desk, z którego korzystają firmy takie jak GÉANT, OLYMPUS czy WIKIPEDIA. Z jego pomocą można koordynować i wspierać pracę działów odpowiedzialnych za przyjmowanie zgłoszeń od klientów. Umożliwia śledzenie zgłoszeń e-mail, formularzy WWW, lub zgłoszeń telefonicznych i odpowiadanie na nie w sposób skoordynowany. Platformy oparte o rozwiązania OTRS są bezpieczne, nowoczesne i wysoko zarządzalne.

Praca zgodnie z metodologią ITIL®

Moduł ITSM dodaje do systemu OTRS obsługę procesów zgodnie z metodologią ITIL® (Information Technology Infrastructure Library). Jest to zbiór najlepszych praktyk zarządzania usługami IT – biblioteka zawierające usystematyzowane podejście do zarządzania usługami IT, sprawdzone i polecane przez największe firmy informatyczne na świecie. Dzięki tej integracji system ten jest często pierwszym wyborem działów IT w przedsiębiorstwach.

System OTRS wykorzystuje klasyczne skrzynki e-mail, za których pośrednictwem zgłoszenia mogą być przydzielane do określonych kolejek a w następstwie pracowników. Każde zgłoszenie może być przekazywane pomiędzy pracownikami i kolejkami. Do tak powstałych ticketów przypisać można dodatkowe pola dynamiczne. OTRS pozwala też na instalowanie pakietów dodających niestandardowe funkcjonalności, dzięki czemu nie ogranicza w żaden sposób możliwości przeniesienia funkcjonujących w firmie procesów do systemu ticketowego.

 

Licencja GNU Affero General Public License

Open-source Ticket Request System oparty jest o w pełni darmową licencję, dzięki czemu poza kosztem infrastruktury sprzętowej i wdrożenia, nie podlega dodatkowym opłatom. W połączeniu z otwartym systemem Linux i darmową bazą MySQL może być najtańszym rozwiązaniem ticketowym.

OTRS organizuje komunikację – tak wewnętrzną jak i zewnętrzną poprzez przejrzyste struktury i zoptymalizowane procesy. Twój zespół uniknie błędów i szybko wykona swoje zadania.

OTRS pozwala zarządzać pracą – podejmuj strategiczne decyzje oparte na danych, badaj wydajność swoich zespołów i optymalizuj procesy, aby zwiększyć wydajność obsługi ticketów.

OTRS integruje się z innymi aplikacjami – połacz swój system ticketowy z rozwiązaniami innych firm. Wykorzystaj wysoki stopień automatyzacji i standaryzacji bez ograniczeń. Jeśli korzystasz z określonych narzędzi specyficznych dla Twojej firmy, połączymy je z OTRS.

 

Otwarta i skuteczna komunikacja – podstawa OTRS

Przejrzysta komunikacja owocuje zadowolonymi klientami, zmotywowanymi pracownikami i dochodowym biznesem.

OTRS dostarcza narzędzia do zarządzania rolami i uprawnieniami dla poszczególnych pracowników i zespołów. Zapewnia szybkie przydzielanie zadań do odpowiedzialnego działu, uwzględniając wszystkie związane z nimi informacje.

Szybkość reakcji często jest kwestią krytyczną – dlatego wykorzystanie systemu ticketowego jest niezbędne, jeśli nie chcesz, aby zapytania Twoich klientów nie zostały bez odpowiedzi. Wykorzystuj powiadomienia, przypomnienia i procesy zarządzania eskalacją, które gwarantują szybką ocenę i przetwarzanie zgłoszeń.

 

Lepszy przepływy zadań i większa wydajność

OTRS oferuje predefiniowane szablony procesów, będące idealnym rozwiązaniem dla standardowych i często powtarzających się zadań. Z ich użycie zwiększysz zarówno jakość, jak i wydajność Twoich zespołów. Jeśli jednak Twoje potrzeby biznesowe są o wiele większe, OTRS Process Management pozwala na tworzenie niestandardowych procesów, w pełni dostosowanych do Twojej firmy. Twoi pracownicy również mogą tworzyć i modyfikować gotowe procesy, bez czasochłonnego szkolenia.

 

Wspieramy firmy we wdrażaniu najlepszych systemów ticketowych

Kiedy Twoja firma osiąga sukcesy, my zyskujemy zadowolonego klienta, który chce do nas wracać. Dlatego zapewniamy stałe wsparcie w optymalizacji procesów i przepływie pracy zorientowanej na klienta. Koncentrujemy się na zapewnieniu ciągłego doskonalenie i wdrożenia OTRS, abyś mógł skupić się na przyszłości swojej organizacji.

 

Raporty umożliwiające szybkie i proaktywne działania

Generator raportów OTRS pozwala szybko ocenić jakość świadczonych usług. Wystarczy kilka kliknięć, aby połączyć dane i wygenerować łatwe do odczytania raporty. Zyskujesz przewagę konkurencyjną, optymalizując swoją organizację szybko i skutecznie.

 

Skalowalność

Narzędzia do zarządzania procesami OTRS ułatwiają modelowanie i dostosowywanie procesów biznesowych tak, aby komunikacja zespołowa, międzywydziałowa i zewnętrzna przebiegała sprawnie, gdy Twoja firma zmienia się i rośnie. OTRS może również integrować wymagania i najlepsze praktyki dzięki integracji z ITIL.

 

Łatwiejsza współpraca

Elastyczność OTRS, pomimo że okupiona jest większymi wymaganiami po stronie wdrożenia, daje Ci możliwość wykorzystania jednego systemu do przechwytywania i przechowywania całej komunikacji związanej z firmą, jednocześnie uwzględniając unikalne informacje i potrzeby procesowe każdego działu. To sprawia, że komunikacja między działami staje się prosta.

 

Gotowy na zmiany

Firmy nieustannie się zmieniają – dlatego dla OTRS niestraszne są nowe linie biznesowe czy nawet pivot. Właściwie skonfigurowany system ticketowy pomaga dostosowywać się do nowych sytuacji i reagować na nie, wprowadzając odpowiednie zmiany procesu bez zakłócania dotychczasowej pracy.

 

Pełna zgodność i bezpieczeństwo

Przesyłaj i zbieraj dane z różnych systemów w sposób bezpieczny i zgodny z rozwiązaniami wielu firm. Twoje dane zawsze są chronione w najwyższych standardach bezpieczeństwa. OTRS posiada najważniejszy certyfikat dla centrów danych ISO / IEC 27001. Umożliwia też szyfrowane i podpisywanie wiadomości e-mail z użyciem S / MIME lub PGP. Komunikacja między klientami a serwerami jest zabezpieczona protokołem SSL, a połączenie między bazą danych a serwerem WWW również jest szyfrowane.

 

Zgodność z RODO – Twoje dane w OTRS są bezpieczne i w pełni zgodne z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO).

Kopie zapasowe – Cykliczne kopie zapasowe zapewniają, że Twoje dane są bezpieczne i w pełni możliwe do odzyskania, nawet w sytuacji awaryjnej.

 

 

Nieograniczona wolność

System ticketowy OTRS może być w pełni wyjątkowy – tak jak Twoja firma. Przeprowadzamy wdrożenia i konfiguracje systemu zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wykorzystujemy jego elastyczność, aby dostarczyć Ci stabilne rozwiązanie gotowe na przyszłość. Wybieraj spośród wielu stabilnych i indywidualnie konfigurowalnych funkcji, które mogą zostać dostosowane do Twoich potrzeb, lub zleć nam wykonanie zupełnie nowych modułów i integracji. Integrujemy system ticketowy OTRS z wieloma rozwiązaniami zewnętrznych baz danych, takich jak ERP, CRM lub innymi systemami biletowymi.

Ostatnie wpisy

  • Podmiot kluczowy vs Podmiot ważny w NIS2: Sprawdź, do której grupy należy Twoja firma
  • Chatwoot – co to jest i jak działa?
  • Serwer WordPress – Jaki wybrać?
  • Test penetracyjny. Zwiększ bezpieczeństwo swojej firmy.
  • Storage S3 – co to jest i jakie korzyści niesie dla przechowywania danych w chmurze

Najnowsze komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Archiwa

  • grudzień 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • styczeń 2023
  • listopad 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • wrzesień 2021
  • kwiecień 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • czerwiec 2020
  • marzec 2020
  • listopad 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2018
  • kwiecień 2018
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • sierpień 2016
  • luty 2016
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015
  • październik 2015

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Blog
  • Cyberbezpieczeństwo i Compliance
  • Publikacje

Recent Posts

  • Podmiot kluczowy vs Podmiot ważny w NIS2: Sprawdź, do której grupy należy Twoja firma
    Podmiot kluczowy vs Podmiot ważny w NIS2: Sprawdź, do której grupy należy Twoja firma2025-12-12
  • Chatwoot
    Chatwoot – co to jest i jak działa?2025-05-23
  • Serwer WordPress – Jaki wybrać?2023-04-27
  • Test penetracyjny. Zwiększ bezpieczeństwo swojej firmy.2023-04-17

Tag Clouds

Administracja Serwerami ASP.NET audyt bezpieczeństwa Bazy Danych blackbox Blind SQL Injection Body Leasing C# DDos Dependency Injection e-commerce Elasticsearch eShop Extension Methods hacking JSON Licencje malware MOQ MS SQL MVVM Oferta Outsourcing IT Partnerstwo pentest Promo ProPartner Redist SDK Security SQL Injection Sync Framework Team Leasing Testy bezpieczeństwa Testy penetracyjne Veeam Visual Studio VPS Wdrożenia wirus wirus na stronie Wordpress WPF włamanie na strone XSS

Archives

  • grudzień 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • styczeń 2023
  • listopad 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • wrzesień 2021
  • kwiecień 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • czerwiec 2020
  • marzec 2020
  • listopad 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2018
  • kwiecień 2018
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • sierpień 2016
  • luty 2016
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015
  • październik 2015

Categories

  • Bez kategorii
  • Blog
  • Cyberbezpieczeństwo i Compliance
  • Publikacje

Zdalny Admin

  • O Nas
  • Aktualności
  • Pracuj z Nami
  • Klienci
  • Blog

Oferta Cloud & DC

  • Serwer VPS
  • Cloud GPU
  • Usługa S3 Storage
  • Serwer Dedykowany
  • Hosting
  • Reseller Hosting
  • Backup danych
  • Macierz Dyskowa

Oferta CybesSec

  • Testy Penetracyjne
  • Audyt MiCA
  • Audyt NIS2
  • Audyt DORA
  • Testy TLPT
  • Virtual CiSO
  • SOC
  • Skaner Podatności
  • SiEM
  • Red Teaming
  • Threat hunting
  • Analiza powłamaniowa

Oferta Wsparcia

  • Administracja Serwerami
  • Wdrożenie High Availability
  • Usługi DevOps
  • Testy Wydajnościowe
  • Ochrona przed atakami DDoS i WAF
  • Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją

Kontakt

  • Kontakt
  • Panel Klienta
  • Załóż konto
  • Wsparcie ogólne
  • HelpDesk dla Klientów z umową
  • Status serwerów

Copyright © 2025 Remote Admin Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone.