Zdalny AdminZdalny Admin
  • O Nas
    • Blog
    • O Nas
    • Pracuj z nami
    • Klienci
  • Domeny
    • Zarejestruj domenę

      Zamów u nas domenę w najlepszych cenach.

  • Hosting & VPS
    • VPS

      Serwery VPS z linii Linux oraz Windows. Korporacyjne bezpieczeństwo danych.

      Hosting

      Hosting współdzielony oparty o wydajne dyski NVMe.

      Hosting reseller

      Odsprzedawaj usługi hostingu współdzielonego dla swoich Klientów.

      Storage S3

      Przechowuj dane w usłudze S3 Storage Service.

      Backup danych

      Backup danych dla dla Klientów w różnych lokalizacjach DC.

      Macierz dyskowa

      Dedykowane rozwiązanie dla Twojego biznesu. Wysoka wydajność i skalowanie powierzchni.

      Serwer dedykowany

      Zamów serwer dedykowany skrojony do potrzeb Twojej firmy.

      Serwer GPU

      VPS z GPU w chmurze. Wydajność i dostępność na życzenie.

      Najlepsze usługi Cloud & Hosting.
      • Elastycznie skaluj zasoby w ramach aktualnych potrzeb.
      • Zarządzaj usługami wygodnie za pomocą dedykowanego Panelu Klienta.
      • Umowa nie jest zawierana długoterminowo, możesz zrezygnować po czasie aktywności usługi.
      • Pierwsza linia wsparcia dostępna za pomocą systemu.
      • Możliwość otrzymania migracji w cenie usługi.
      Załóż bezpłatne konto
      Zoptymalizowane m.in. dla środowisk takich jak:
      • WordPress
      • Joomla
      • OpenCart
      • Magento
  • Usługi
    • Administracja serwerami

      Powierz opiekę nad środowiskiem w zaufane ręce.

      Testy wydajnościowe

      Zleć testy wydajnościowe środowiska przed nowymi kampaniami.

      Skaner podatności

      Ciągła kontrola nad podatnościami w Twojej aplikacji i chmurze.

      Elektroniczne Zarządzanie dokumentacją

      EZD RP to bezpłatna platforma do elektronicznego zarządzania dokumentacją.

      Testy Penetracyjne

      Przetestuj swoje środowisko IT i bądź odporny na zagrożenia.

      Budowa aplikacji i rozwiązań serwerowych

      Stworzymy dla Ciebie dedykowane rozwiązania sprzętowo-programowe.

      Usługa vCISO

      Wirtualny Dyrektor ds. Bezpieczeństwa Informacji.

      Ochrona przed atakami DDoS

      Sprawdzona ochrona przed atakami klasy DDoS z wykorzystaniem CloudFlare dla Twojego biznesu.

      Administracja siecią

      Zaprojektujemy, zbudujemy i utrzymamy sieć dla Twojej firmy.

      Audyt NIS2

      Usługi audytu zgodnie z regulacją MICA, DORA czy NIS2.

      Audyt DORA

      Usługi audytu zgodnie z regulacją MICA, DORA czy NIS2.

      Audyt MICA

      Usługi audytu zgodnie z regulacją MICA, DORA czy NIS2.

      Testy TLPT

      Profesjonalne usługi Audytów Licencyjnych i Przeglądowych.

      Security Operations Center

      Monitoruj i chroń zasoby firmy w trybie 24/7/365.

  • Kontakt
Zaloguj się

Zammad – Wdrożenia i Opieka

  1. Home
  2. Zammad – Wdrożenia i Opieka

Wdrożenie systemu obsługi zgłoszeń z Zammad

Odkryj ogromne możliwości systemu ticketowego, który w pełni dopasujemy do twoich potrzeb. Zapewnij najlepszą możliwą obsługę zgłoszeń dzięki rozwiązaniom firmy Zammad.

Skutecznie przydzielaj i obsługuj zadania. Sprawy Twoich klientów – awarie, zapytania, reklamacje czy pytania o wycenę – zawsze powinny być potraktowane z odpowiednim priorytetem. Obsługa z wykorzystaniem systemu ticketowego pozwala szybciej i skuteczniej zebrać w jednym miejscu wszystkie zgłoszenia z różnych kanałów – chatu, e-maili, formularzy kontaktowych, wiadomości SMS czy infolinii. Różnego typu zdarzenia mogę być zapisane automatycznie jako tzw. tickety, których obsługa automatycznie przydzielona zostanie właściwym osobom.

 

Sprawne rozwiązywanie zadań i uporządkowana komunikacja

 

Zniecierpliwiony klient? Nagła awaria? System ticketowy nie pozwoli nikomu zapomnieć o nieciepiącym zwłoki zadaniu. Cała historia konwersacji i dokumentacja związana ze zgłoszeniami staje się dostępna jest w jednym miejscu, co pozwoli Twoim pracownikom skupić się na rozwiązaniu problemó, zamiast na szukaniu informacji na ich temat.

 

System ticketowy może być wykorzystany w różnych działach firmy:

● Helpdesku

● Obsłudze klienta i Call Center

● Reklamacji

● Wsparcia

● Sprzedaży

● Lead nurturingu

● Windykacji

 

Oprogramowanie Zammad dla twojej firmy

Zammad ma tak wiele przydatnych funkcji, że możesz być pewien, że wspólnie znajdziemy i wdrożymy dokładnie te, których najbardziej potrzebujesz.

● Udzielaj rzetelnych informacji i wsparcia – oprzyj helpdesk o oprogramowanie rozwijające się wraz z Twoimi relacjami z klientami.

● Wspieraj sprzedaż produktów i usług w wielokanałowej komunikacja i w połączeniu z istniejącymi systemami ERP.

● Wykorzystaj Zammad tworząc samodzielny dział obsługi IT, mający gotowe rozwiązania i scenariusze wsparcia na wielu poziomach.

● Zamień chęci w możliwości z Zammad – oprogramowaniu integrującym wiele sprytnych i przydatnych funkcji, które ułatwiają pracownikom działów pomocy technicznej szybką, niezawodną i kompetentną reakcję na pojawiające się zadania.

 

 

Obsługa klienta – łatwa, zarządzalna i przewidywalna

Z oprogramowaniem Zammad nie musisz martwić się o wyniki audytów. Cała historia związana ze zgłoszeniami może zostać zarchiwizowana w jednym miejscu. Bez problemu dowiesz się, kto i w jakim czasie wprowadził zmiany w prowadzonych zadaniach.

 

Twórz konkretne pola i statusy

System Zammad umożliwia tworzenie pojedynczych pól o konkretnych wartościach, jak np. daty czy inne klasyfikacje zapytań. Dodatkowo zmiana takich pól, jak i statusów (lub dodanie notatki), jest natychmiast widoczne dla wszystkich użytkowników. Zapobiega to dublowaniu pracy, a współpracownicy są zawsze dobrze poinformowani.

Indywidualne listy i podsumowania

Twórz indywidualne podsómowania – specjalnie dla różnych zespołów. Numery, nazwy, kolumny, właściwości i uprawnienia mogą być definiowane przez administratora i prezentowane w różny sposób w zależności od odbiorcy.

 

Wbudowany czat

Kiedy czas jest na wagę złota, za pośrednictwem wbudowanego czatu zespół wsparcia może odpowiadać bezpośrednio na zapytania klientów – szybciej niż za pośrednictwem tradycyjnej poczty e-mail.

 

Połączenia telefoniczne

Możemy w łatwy sposób zintegrować Twój system telefoniczny z systemem ticketowym. Wszelkie połączenia przychodzące i wychodzące z klientami są identyfikowani i przypisywane na podstawie numerów telefonów.

 

Obsługa wielu języków i własny Branding

Zammad obsługuje 30 języków – po prostu wybierz preferowany język interfejsu. Dodatkowo w przypadku własnego hostingu, system ticketowy może być w pełni spersonalizowany. Zaprojektuj podpisy, dodaj własne elementy graficzne i predefiniowane wiadomości oraz niestandardowe elementy CSS.

 

Przejrzysty interfejs

Interfejs zaprojektowany z myślą o potrzebach klientów, ułatwiający życie Twoim pracownikom.

Pulpit nawigacyjny Zammad pozwala pracownikom na szybki podgląd wiadomości, nieodebranych połączeń, przypisanych ticketów i stanu realizacji zadań.

 

Osiągnij gwarantowany poziom SLA

Czy chciałbyś zagwarantować klientom określoną reakcję lub czas rozwiązania ich problemów? System ticketowy Zammad pozwala na konfigurację, która uwzględnia zakładany poziom realizacji zgłoszeń. Skorzystaj z funkcji VIP, aby wyróżnić najważniejszych klientów dodatkowymi powiadomieniami.

 

Produktywna praca działów z systemem wsparcia Zammad

Wykorzystaj liczne funkcje, które zapewnią Twojemu zespołowi lepszy wgląd w swoje obowiązki, pomoże znaleźć rozwiązania szybciej i pracować wydajniej. Z systemem ticketowym można osiągnąć więcej, zachowując przy tym większy spokój. Komunikacja, która bez jego użycia byłaby luźną wymianą informacji, staje się wygodną, przejrzystą bazą wiedzy.

 

Wsparcie wielozadaniowości – Twoi pracownicy mogą jednocześnie otwierać i edytować wiele dokumentów bez konieczności przełączania się między oknami przeglądarki i być na bieżąco z kilkoma zgłoszeniami.

 

Autozapis – praca bez obaw o zapisanie wyniku postępów pracy – ostatnie działania w systemie są automatycznie zapisywane i można ją również edytować na innych urządzeniach.

 

Moduły tekstowe – dzięki naszym elastycznym modułom tekstowym zapytania klientów mogą być obsługiwane wydajniej.

 

Trwałe znakowanie – Zammad umożliwia trwałe oznaczenie odpowiednich fragmentów danych, dzięki czemu w każdej chwili łatwiej je odszukać.

 

Wyszukiwanie pełnotekstowe – wyszukiwanie pełnotekstowe nie tylko skanuje zgłoszenia, ale także powiązane z nimi załączniki – a wszystko to z zawrotną szybkością (przeszukanie 40 GB danych zajmuje mniej niż 3 sekundy).

 

Strona informacji o kliencie – z Zammad wszyscy Twoi klienci mają własną stronę informacyjną ze wszystkimi danymi kontaktowymi i ważnymi informacjami – wten sposób pracownik zawsze wie, z kim rozmawia.

 

Szablony – nie odpowiadaj na nowo na te same pytania – Zammad umożliwia tworzenie indywidualnych szablonów zgłoszeń – w ten sposób oszczędzasz cenny czas i masz pewność, że każdy pracownik zawsze znajdzie właściwą odpowiedź.

 

Rejestracja czasu – Zammad umożliwia pracownikom dokładne rejestrowanie czasu poświęconego na zamknięcie ticketu, co znacząco ułatwia planowanie i rozliczanie czasu pracy.

 

Tagi – Twórz własne tagi, aby łatwo kategoryzować tickety – znalezienie zadań z danej kategorii staje się łatwiejsze niż kiedykolwiek i gwarantuje, że zawsze masz wgląd w sytuację klientów.

 

Dzielenie lub łączenie kilku zadań w jedno – dzięki Zammad możesz połączyć powiązane zadania lub podzielić te bardziej złożone na kilka ticketów – w ten sposób uporządkujesz i usprawnisz realizację bieżących ticketów.

 

Relacja pomiędzy zadaniami – jeśli jedno z Twoich zadań skutkuje koniecznością podjęcia dalszych prac, połącz główne zadania z kolejnymi zgłoszeniami w ciągu kilku sekund, definiując ich relację.

 

Import CSV dla użytkowników i organizacji – nie zaczynaj od zera – zaimportuj istniejące bazy danych, listy użytkowników itp. jako pliki CSV jednym kliknięciem!

 

Edycja ostrzeżenia o konflikcie – jeśli kilku Twoich pracowników pracuje nad tym samym wpisem, otrzyma ostrzeżenie przed ryzykiem nadpisania informacji.

Twórz grupy – wprowadź separacje pracy w zespołach i działach, tworząc określone ustawienia i profile, którym łatwo przypiszesz uprawnienia.

 

Zintegruj swoje narzędzia z Zammad

REST API – pozwala na szybkie i łatwe połączenie oprogramowanie Zammad z programami i usługami różnych firm. Łącz programy szybko, łatwo i prosto za pośrednictwem REST API i uzyskuj informacje w czasie rzeczywistym o wszystkich kanałach i operacjach. Integracja z LDAP oferuje scentralizowane opcje zarządzania użytkownikami i uprawnieniami.

Wykorzystaj uwierzytelnianie zewnętrzne i logowanie za pośrednictwem stron trzecich, takich jak Twitter, Facebook, LinkedIn lub Google oraz integracje z narzędziami takimi jak:

● Sipgate

● Placetel

● Checkmk

● i-doit

● icinga Integration

● Clearbit

● Exchange

● Telegramem

● Facebookiem

● Slackiem

● iCal

● Twitterem

 

Chcesz wprowadzić system ticketowy w swojej firmie? Z przyjemnością podzielimy się z Tobą naszymi doświadczeniami we wdrażaniu narzędzi Zammad zdobytymi na przestrzeni lat. Zachęcamy do kontaktu z wykorzystaniem formularza i zadawania konkretnych pytań.

Ostatnie wpisy

  • DORA dla firm ICT: jak przygotować się na wymagania klientów finansowych
  • NIS2 w praktyce dla MSP: checklista wdrożenia na 90 dni
  • Przygotowanie firmy na ransomware 2026 – aktualne zagrożenia i strategie obrony
  • Edge computing i CDN – szybkie strony dla e-commerce
  • Ekonomia chmury – jak optymalizować koszty infrastruktury IT

Najnowsze komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Archiwa

  • grudzień 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • styczeń 2023
  • listopad 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • wrzesień 2021
  • kwiecień 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • czerwiec 2020
  • marzec 2020
  • listopad 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2018
  • kwiecień 2018
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • sierpień 2016
  • luty 2016
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015
  • październik 2015

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Blog
  • Ciągłość Działania (Business Continuity
  • Cyberbezpieczeństwo i Compliance
  • DevOps i Administracja IT
  • Hosting Business
  • Infrastruktura i Hosting
  • Publikacje
  • Strategia i Trendy IT
  • Technology
  • WordPress Hosting

Recent Posts

  • DORA dla firm ICT: jak przygotować się na wymagania klientów finansowych
    DORA dla firm ICT: jak przygotować się na wymagania klientów finansowych2025-12-18
  • NIS2 w praktyce dla MSP - checklista wdrożenia na 90 dni
    NIS2 w praktyce dla MSP: checklista wdrożenia na 90 dni2025-12-18
  • Przygotowanie firmy na ransomware 2026 – aktualne zagrożenia i strategie obrony
    Przygotowanie firmy na ransomware 2026 – aktualne zagrożenia i strategie obrony2025-12-18
  • Edge computing i CDN – szybkie strony dla e-commerce
    Edge computing i CDN – szybkie strony dla e-commerce2025-12-18

Tag Clouds

Administracja Serwerami ASP.NET audyt bezpieczeństwa Bazy Danych blackbox Blind SQL Injection Body Leasing C# DDos Dependency Injection e-commerce Elasticsearch eShop Extension Methods hacking JSON Licencje malware MOQ MS SQL MVVM Oferta Outsourcing IT Partnerstwo pentest Promo ProPartner Redist SDK Security SQL Injection Sync Framework Team Leasing Testy bezpieczeństwa Testy penetracyjne Veeam Visual Studio VPS Wdrożenia wirus wirus na stronie Wordpress WPF włamanie na strone XSS

Archives

  • grudzień 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • styczeń 2023
  • listopad 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • wrzesień 2021
  • kwiecień 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • czerwiec 2020
  • marzec 2020
  • listopad 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2018
  • kwiecień 2018
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • sierpień 2016
  • luty 2016
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015
  • październik 2015

Categories

  • Bez kategorii
  • Blog
  • Ciągłość Działania (Business Continuity
  • Cyberbezpieczeństwo i Compliance
  • DevOps i Administracja IT
  • Hosting Business
  • Infrastruktura i Hosting
  • Publikacje
  • Strategia i Trendy IT
  • Technology
  • WordPress Hosting

Zdalny Admin

  • O Nas
  • Aktualności
  • Pracuj z Nami
  • Klienci
  • Blog

Oferta Cloud & DC

  • Serwer VPS
  • Cloud GPU
  • Usługa S3 Storage
  • Serwer Dedykowany
  • Hosting
  • Reseller Hosting
  • Backup danych
  • Macierz Dyskowa

Oferta CybesSec

  • Testy Penetracyjne
  • Audyt MiCA
  • Audyt NIS2
  • Audyt DORA
  • Testy TLPT
  • Virtual CiSO
  • SOC
  • Skaner Podatności
  • SiEM
  • Red Teaming
  • Threat hunting
  • Analiza powłamaniowa

Oferta Wsparcia

  • Administracja Serwerami
  • Wdrożenie High Availability
  • Usługi DevOps
  • Testy Wydajnościowe
  • Ochrona przed atakami DDoS i WAF
  • Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją

Kontakt

  • Kontakt
  • Panel Klienta
  • Załóż konto
  • Wsparcie ogólne
  • HelpDesk dla Klientów z umową
  • Status serwerów

Copyright © 2025 Remote Admin Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone.